Çerez Tercihlerinizi Seçin

Çerez Bildirimimizde ayrıntılı şekilde açıklandığı üzere alışveriş yapmanızı sağlamak, alışveriş deneyiminizi iyileştirmek ve hizmetlerimizi sunmak için gerekli olan çerezleri ve benzer araçları kullanırız. Ayrıca, bu çerezleri müşterilerin hizmetlerimizi nasıl kullandıklarını anlamak (örneğin, site ziyaretlerini ölçerek) ve böylece iyileştirmeler yapabilmek için kullanıyoruz.

Kabul ederseniz, Çerez Bildirimimizde açıklandığı üzere, Amazon mağazalarındaki alışveriş deneyiminizin tamamlayıcısı olarak da çerezleri kullanacağız. Buna, benzersiz tanımlayıcı gibi standart cihaz bilgilerini depolayan veya bunlara erişen birinci ve üçüncü taraf çerezlerinin kullanılması dahildir. Üçüncü taraflar, kişiselleştirilmiş reklamları görüntülemek ve ölçmek, hedef kitle içgörüleri oluşturmak ve ürünleri geliştirip iyileştirmek amacıyla çerezleri kullanır. Bu çerezleri reddetmek, daha ayrıntılı seçimler yapmak veya daha fazla bilgi almak için "Çerezleri Özelleştir" öğesine tıklayın. Çerez Bildiriminde açıklandığı üzere, Çerez Tercihleri sayfasını ziyaret ederek seçimlerinizi dilediğiniz zaman değiştirebilirsiniz. Amazon'un kişisel bilgileri (Amazon Store sipariş geçmişi gibi) nasıl ve ne amaçla kullandığı hakkında daha fazla bilgi almak için lütfen Gizlilik Bildirimimize bakın.

Çerezleri Özelleştir

Müşteri Yorumu

Türkiye’de 31 Mart 2022 tarihinde değerlendirildi
Amazondan ( USA, Ingiltere, Almanya mağazaları dahil) yüzlerce ürün almışımdır hiç bu kadar haya kırıklığı yaşamadım. Şeridi çalışma odamda kitaplıkların üstüne yapıştırdım. Güzel bir ışık sağlıyor fakat sürekli yanma konusunda ciddi problemler var. Durup dururken yarı bölgenin ışığı kesiliyor. Herseferinde sandalye getir çık yanmayan kısma bas vs sürekli bunu yapmak zorunda kaldım. Hue nun diğer ışıklarını ve köprüsünü kullanmama rağmen ara ara uygulama bağlantısı koptu. Dimmer anahtar ile bağlantıladım bazen yanıyor bazen yanmıyor. En sonunda pes ettim iade işlemini başlattım. Daha doğrusu ürünün aynısı ile değiştirilmesini istedim. Kabul edildi hemen aynı üründen bir sipariş oluşturuldu. Yeni ürün gönderilecek bana yollanacak benimde bendeki ürünü belirli bir tarihe kadar teslim etmem gerekli. O tarihe kadar teslim etmez isem kayıtlı kartımdan ürün bedeli tahsil edilecek. Yapılan açıklama bu idi. Buna çok sevindim çünkü gelen yeni ürünün kutusuna bendeki ürünü koyup iade edecektim. Hali ile ürün kutusunu sıkıntı yaşamam diye atmıştım. Fakat bir hafta geçti prime aboneliğim olmasına rağmen ürün bir türlü hazırlanamadı. Bende bu akşam ürün değişim isteğimi iptal ettim. Acaba amazon bu şekilde bıkkınlık yaratıp insanların vazgeçmesine mi uğraşıyor. İlk siparişte ertesi gün teslim edilen ürün, değişim siparişinde bir hafta süre zarfında nasıl hazırlanamıyor anlamak zor. Yaşattığınız hayal kırıklığı için teşekkürler amazon ve Philips. Hue serisi siparişlerime de bu hayal kırıklığından sonra son vermiş bulunuyorum.
Kötüye kullanımı bildir Kalıcı Bağlantı