Müşteri Yorumu

7 Şubat 2019
Telefonu ilk açtığım günden beri gözlemlediğim ekran ışığındaki benim kontrolüm dışında oluşan artma ve azalma problemi (aynı probleme sahip pek çok cihaz şikayeti okudum) için destek hattıyla görüştüm. Öncelikle ön bellek temizleme, sorun çözülmez ise hard reset atma işlemlerini uygulamam önerildi. İkisini de uyguladım, sorun çözülmedi. Gayrettepe' de ki FixSmart teknik servisine götürdüm. Aynı gün içerisinde telefonumda sorun gözlemlenmediği söylenerek geri verildi. Yeteri kadar gözlemlemediklerini düşünüyorum ki sorun düzeltilmedi. Halen ilk açtığım günden beri yaşadığım problem devam ediyor.

Ben yeni aldığım cihazı, bana vadedilen şekilde kullanabilmek için neden uğraş veriyorum, zamanımı harcıyorum? Huawei sorunlu cihaz satma lüksüne nasıl sahip? Sorunsuz bir cihaza sahip olabilmek için harcadığım çaba bana ''Cihazınız sorunlu çıkabilir! Sorunsuz kullanabilmek için çaba göstermelisiniz! '' gibi bir düşünceye sahip olduklarını düşündürttü.

Artık daha fazla zamanımı harcamak istemiyorum. Huawei veya FixSmart veya Amazon müşteri memnuniyetini önemsiyorlar ise taraflarından bir çözüm önerisi bekliyorum.
16 kişi bunu faydalı buldu
22 görüş Kötüye kullanımı bildir Kalıcı Bağlantı

Ürün Bilgileri

5 yıldız üzerinden 4,6
344 müşteri oyu
₺2.099,00+ Bedava kargo