Daha fazla çözüm bulun

COVID-19 Eylemleri ve Sıkça Sorulan Sorular

Güvenlik, teslimat ve daha fazlası hakkında sorularınız için en güncel cevaplar.

İhtiyacınız olan ürünlere ulaşabilmeniz için çok çalışıyoruz. Yaptığımız her şeyde çalışanlarımızın, iş ortaklarımızın ve müşterilerimizin sağlığı ve güvenliği ilk önceliğimiz olmaya devam ediyor. COVID-19 ile ilgili güncel bilgileri T.C. Sağlık Bakanlığı Bulaşıcı Hastalıklar Dairesi Başkanlığı ve Dünya Sağlık Örgütü internet sitelerinden takip edebilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

1. Sipariş verebilir miyim? Amazon.com.tr paketimi teslim edecek mi?

Evet, Amazon.com.tr’nin faaliyetleri şu anda devam etmektedir. Ancak teslimat süreleri normalden daha uzun olabilir. Lütfen mevcut durumlar nedeniyle kapalı olabilecek binaların (örn. okullar) adreslerini teslimat adresi olarak kullanmayın. Müşterilerimizin başlıca ev giderleri ve diğer önemli ürün ihtiyaçlarını hızlı tedarik edebilmek, gerektiğinde stok yenilemek ve teslimatını gerçekleştirebilmek için bu ürünleri kısa vadede geçici olarak önceliklendiriyoruz. Bu temel ürünlere ulaşılabilirliği sağlamak ve siparişlerinizi vermek için stokları artırmaya devam ediyor, satış ortaklarımızla çalışıyoruz. Bu zor dönemde müşterilerimizin, toplumumuzun ve çalışanlarımızın güvenliğini ve desteğini sağlamak için neler yaptığımız hakkında daha fazla bilgi edinmek için tıklayın

2. Siparişimin durumu nedir?

Bir siparişiniz yola çıktıktan sonra, kargonuzu Amazon.com.tr'den takip edebilirsiniz. Hesabım > Siparişlerim bölümünden kargo takibi bilgilerine ulaşabilirsiniz. Bir siparişte birden fazla ürün varsa, her birinin ayrı teslimat tarihleri ve kargo takibi bilgileri olabilir. Ayrıca siparişinizle ilgili bildirim almak için buraya kaydolabilirsiniz.

3. Neden bazı ürünlerin gönderilmesi daha uzun sürüyor?

İnternet üzerinden yapılan alışverişlere taleplerin arttığı bu dönemde bazı ürünlerin gönderilmesi daha uzun sürüyor. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

4. Ürün iade edebilir miyim?

Evet, ürün iade edebilirsiniz. Müşterilerimizin, çalışanlarımızın ve toplumumuzun sağlığı en büyük önceliğimizdir. Bu nedenle ürünleri bize iade edebileceğiniz süreyi geçici olarak uzattık. Buna göre; 15 Şubat 2020 – 31 Mayıs 2020 tarihleri arasında, Amazon.com.tr’den veya Amazon Pazaryeri Satıcılarından sipariş ettiğiniz çoğu ürünü artık 30 Haziran 2020 tarihine kadar iade edebilirsiniz. İş ortağımız olan kargo şirketlerinin iade edeceğiniz ürünü adresten teslim alma hizmetini henüz sunmadığını hatırlatmak isteriz. Amazon.com.tr (Amazon.com.tr tarafından satılır ve gönderilir) ve Amazon Lojistik (Amazon Lojistik tarafından gönderilir) ürünlerinin iade süreci, iade ürünün depomuza ulaşmasından sonra başlar. Para iadenizin banka tarafından hesabınıza yansıması ise bu süreye ilaveten 7-10 günü bulabilir. Daha fazla bilgi için Çevrimiçi İade Merkezini ziyaret edin.

5. Siparişi teslim almak güvenli mi?

Enfekte bir kişinin virüsü ticari ürünlere bulaştırma ihtimali düşüktür. COVID-19 virüsünün taşınmış, hareket ettirilmiş ve farklı koşullara ve sıcaklıklara maruz kalmış bir paketten bulaşma riski de düşüktür. COVID-19 ile ilgili güncel bilgileri T.C. Sağlık Bakanlığı Bulaşıcı Hastalıklar Dairesi Başkanlığı ve Dünya Sağlık Örgütü internet sitelerinden takip edebilirsiniz.

6. Sipariş teslim alma sürecinde teması azaltmak mümkün mü?

Evet. Teması azaltmak adına kuryeler, paketleri kapıya bıraktıktan sonra geri adım atmaları konusunda bilgilendirilmiştir. Kimlik kontrolü gerekmesi durumunda işlem araya mesafe konularak gerçekleştirilecektir.

7. Amazon.com.tr fahiş fiyat uygulamaları hakkında ne yapıyor?

Amazon.com.tr’de haksız fiyatlandırmaya örnek olabilecek ticari uygulamalara yer yoktur. Küresel sağlık krizi sırasında temel ihtiyaç ürünlerinde fiyatların arttırılmaya çalışılması bizi hayal kırıklığına uğrattı. Devam eden politikalarımıza uygun olarak birçok teklifi engelledik veya kaldırdık. Mağazamızı aktif olarak izlemeye ve Amazon.com.tr Kullanım ve Satış Şartlarımızı ihlal eden teklifleri kaldırmaya devam ediyoruz.

8. Amazon.com.tr, müşterileri ve çalışanları güvende tutmak için ne yapıyor?

COVID-19'un etkisini yakından takip ediyoruz. Hastalıktan etkilenenlere ek olarak, birçok kişi de dolaylı şekilde iş ve okul ortamları gibi toplumsal değişikliklere adapte olmaya çalışıyor. Bu zor dönemde müşterilerimizin, toplumumuzun ve çalışanlarımızın güvenliğini sağlamak ve onlara destek olmak adına neler yaptığımız hakkında daha fazla bilgi edinmek için tıklayın.

9. COVID-19'dan etkilenen kişilere nasıl yardımcı olabilirim?

Avrupa genelindeki Amazon web sitelerinde tüketicilerin yardım kuruluşlarına bağış yapmasını sağlıyoruz. Türkiye'de de benzer uygulamayla Amazon.com.tr web sitesine yerleştirdiğimiz bağış linki aracılığıyla müşterilerimizi Kızılay'a bağış yapmaya yönlendiriyoruz. COVID-19 ile mücadaleye bağış için tıklayın

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.