Sipariş Bilgilerinizi Değiştirme

Gönderim sürecine girmemiş siparişlerin adres, ödeme aracı gibi bilgilerini güncellemek için Siparişlerim sayfasını Hesabım bölümünden ziyaret edin.

  • Ürün adetini değiştirmek veya ürünleri silmek için Alışveriş Sepetim’i seçin.
  • Ödeme aracınızı ödeme sırasında veya Ödeme Seçenekleri bölümünden değiştirebilir, dilerseniz yeni bir ödeme aracı ekleyebilirsiniz.
  • Ödeme sırasında veya Adreslerim sayfasından teslimat ve fatura adresi ekleyebilir veya mevcut adresi değiştirebilirsiniz.
  • Gönderi tercihinizi (Akşam Teslimat/Standart Teslimat) ödeme sırasında değiştirebilirsiniz.

Önemli: Sipariş verildikten sonra siparişte herhangi bir değişiklik yapamazsınız. Siparişinizle ilgili herhangi bir sorunuz varsa bizimle iletişime geçin.

Siparişlerinizi sadece ödeme sayfasında düzenleyebilirsiniz. Ürün hala alışveriş sepetinizdeyse ve ödeme yapmadıysanız:

  1. Siparişlerim sayfasına gidin.
  2. Değiştirmek istediğiniz siparişi seçin.
    • Sipariş vermeden önce fatura adresinizi, teslimat adresinizi, ödeme aracınızı ve diğer bilgileri düzenleyebilirsiniz.
    • Siparişleri düzenlemek için değiştirmek istediğiniz bilgilerin (teslimat adresi, ödeme aracı, hediye seçenekleri vb.) yanında bulunan Değiştir’e tıklayın.
    • Taksitli ödeme planı olan siparişleri düzenlerken siparişin altındaki her bir gönderi için ödeme planı seçeneğini ve ödeme planı süresini yeniden seçmeli ve göndermelisiniz.

    Not: Siparişinizi verdikten sonra satıcıdan teslimat adresini değiştirmesini isteyemezsiniz. Teslimat adresini güncellemeniz gerekirse ve ürün henüz gönderim sürecine girmediyse iptal talep etmeli ve yeniden sipariş vermelisiniz.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.