Sipariş Bilgilerinizi Değiştirme

Alışveriş sepetinizdeki ürünleri, yalnızca ödeme sayfasında, ödemeyi yapmadan önce düzenleyebilirsiniz (ekleme/silme/iptal etme).

  • Sipariş adetinizi değiştirmek veya öğeleri silmek için Alışveriş Sepetinize tıklayın.
  • Ödeme aracınızı, ödeme sırasında veya Ödeme Seçenekleri bölümünden değiştirin; dilerseniz yeni ödeme aracı ekleyin.
  • Gönderim / fatura adresini ödeme sırasında veya Adreslerim bölümünden ekleyin/değiştirin.
  • Gönderim tercihinizi (Ekspres/Standart Teslimat) veya hediye seçeneğini ödeme sırasında değiştirin.
Önemli: Sipariş verildikten sonra, siparişte herhangi bir değişiklik yapamazsınız. Siparişinizle ilgili sorularınız varsa Bize Ulaşın.

Siparişlerinizi yalnızca ödeme sayfasında düzenleyebilirsiniz. Ürün hala Alışveriş Sepetinizde bulunuyorsa ve ödeme yapmadıysanız:

  1. Siparişlerim bölümüne gidin
  2. Değiştirmek istediğiniz siparişe tıklayın.
    • Sipariş vermeden önce; fatura adresinizi, teslimat adresinizi, ödeme aracınızı ve diğer bilgileri düzenleyebilirsiniz.
    • İstediğiniz güncellemeleri yapmak için ekrandaki talimatları uygulayın. Değiştirmek istediğiniz bilginin (adres, teslimat yöntemi, hediye seçenekleri, ödeme aracı, fatura adresi) yanındaki Değiştir'e tıklayın.
    • Taksitli ödeme planı olan siparişleri düzenlerken sipariş kapsamındaki her gönderi için ödeme planı seçeneğini ve ödeme planı süresini yeniden seçmeli ve göndermelisiniz.

      Not: Siparişinizi verdikten sonra satıcıdan teslimat adresini değiştirmesini isteyemezsiniz. Teslimat adresini güncellemeniz gerekiyorsa ve ürün henüz gönderilmemişse bir iptal talebinde bulunmanız ve tekrar sipariş vermeniz gerekir.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.