Reddedilen Talebe İtiraz Etme

Amazon.com.tr web sitesinden yaptığınız alışverişlere ilişkin A'dan Z'ye Garanti talebiniz reddedildiyse Hesabım sayfasındaki Siparişler bölümünden

Amazon.com.tr web sitesinde gerçekleştirilen satın alma işlemlerine ilişkin bir itirazda bulunmak için:
  1. Siparişlerim bölümüne gidin.
  2. Listede siparişinizi bulun ve Talep Oluştur/Görüntüle seçeneğine tıklayın.
  3. Karara itiraz et seçeneğine tıklayın ve itiraz nedeninizi açıklamak için istemleri takip edin.
  4. İsteği tamamlamak için Karara itiraz et seçeneğine tıklayın.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.