Reddedilen A'dan Z'ye Garanti Talebine İtiraz Etme

Para iadesi talebiniz A'dan Z'ye Garanti kapsamında reddedildiyse ve incelememiz için bize daha fazla bilgi iletmek isterseniz, karardan sonraki 30 gün içinde bu karara itiraz edebilirsiniz.

Not: Şu anda Amazon Mobil Uygulaması üzerinden ''Reddedilen A'dan Z'ye Garanti talebine'' itiraz edilememektedir. Reddedilen talebe itiraz etmek için lütfen bir masaüstü tarayıcısından Amazon.com.tr adresini ziyaret edin ve aşağıdaki talimatları izleyin:

  1. Siparişlerim’e gidin.
  2. Listeden siparişinizi bulun ve Sipariş ile ilgili sorun seçeneğine tıklayın.
  3. Karara itiraz et seçeneğine tıklayın ve itiraz nedeninizi açıklamak için talimatları izleyin.
  4. Açıklamanızı metin kutusuna girin.
  5. Gönder’e tıklayın.

Not: A’dan Z’ye garanti ile para iadesi talebiniz reddedildiyse ve bu duruma itiraz ettiyseniz, itiraz talebinizin incelenmesi 7 günü bulabilir. Kararımızı hesabınızla ilişkili e-posta adresinden size bildireceğiz. Talebinizin son durumunu, Hesabım sayfasında ilgili siparişin yanındaki Sipariş ile ilgili sorun başlığına tıklayarak öğrenebilirsiniz.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.