Pazaryeri Amazon Satıcısından Sipariş Verme

Pazaryeri Amazon satıcıları, çeşitli ürünler ve mallar sunan bağımsız satıcılardır.

Üçüncü taraf satıcılardan verilen siparişlerin Amazon.com.tr’den verilen diğer siparişlerden farkı yoktur. Paranızı üçüncü taraf satıcıya göndeririz, ancak ödeme bilgilerini paylaşmayız.

Not: Satıcılara yapılan tüm ödemeler Amazon üzerinden yapılır. Satıcı Amazon’u ödeme işlemi sırasında devreden çıkarıp doğrudan kendilerine ödeme yapmanızı isterse sipariş vermeyin ve derhal bizimle iletişime geçin.

Ürün bir Marketplace satıcısından (üçüncü taraf satıcı) satın alındıysa ve Amazon Lojistik tarafından gönderilmiyorsa, siparişi satıcı gönderir. Müşteri hizmetlerinden de satıcı sorumludur. Amazon Lojistik tarafından gönderilmeyen ürünlerde, satışların tamamlanmasından doğrudan biz sorumlu değiliz. u nedenle, aşağıdaki durumlarda üçüncü taraf satıcıyla doğrudan iletişime geçmeniz gerekir:

  • Amazon.com.tr web sitesinde satışını yaptıkları ürünle ilgili bilgi edinme
  • Siparişinizin ne zaman gönderileceğini ve teslim edileceğini öğrenme
  • Siparişiniz tahmini teslimat tarihinde ulaşmamışsa
  • Teslim aldığınız bir ürünün hasarlı olması veya 90 gün içinde bozulması durumunda
  • Teslim aldığınız ürünün, ürün liste kaydıyla aynı olmaması durumunda

Üçüncü tarafla aranızda bir anlaşmazlık olursa, A’dan Z’ye Garanti talebinde bulunabilirsiniz. Daha fazla bilgi için A’dan Z’ye Garanti Koruması sayfasına bakabilirsiniz.

Satıcılar yeterli stok olduğundan emin olmalıdır. Bazen, listelenen bir ürün siz sipariş verdiğiniz sırada tükenmiş olabilir. Satıcıların ürün stok sorunlarını minimumda tutması gerekmektedir.

Amazon.com.tr Marketplace’te sahte ürün satışına izin verilmez. Satın aldığınız bir Marketplace ürününün sahte olduğunu düşünüyorsanız bu durumu bize bildirin. Sahte olduğu bildirilen her ürünü kapsamlı bir şekilde inceliyoruz.

Amazon Lojistik ifadesi bulunan ürünleri size biz göndeririz. Ayrıca aşağıdaki konularda size yardımcı oluruz:

  • Siparişinizin ne zaman gönderileceğini ve teslim edileceğini öğrenme
  • Siparişiniz tahmini teslimat tarihinde ulaşmamışsa
  • Ürün hasarlıysa
  • Bir ürünü iade etmek isterseniz.

Aşağıdaki sorunlar için satıcıyla doğrudan iletişime geçmeniz gerekir:

  • Garanti süresi içinde arızalanması durumunda bilgi almak için
  • Teslim aldığınız ürünün, ürün liste kaydıyla aynı olmaması durumunda

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.