A'dan Z'ye Garanti Talebini İptal Etme

Satıcı probleminizi çözmüşse veya artık A’dan Z’ye Garanti ile para iadesine gerek duymuyorsanız, karar öncesinde, A’dan Z’ye garanti talebinizi geri çekebilirsiniz.

Not: Şu anda Amazon Mobil Uygulaması üzerinden ''A'dan Z'ye Garanti talebi'' iptal edilememektedir. Talebinizi geri çekmek/iptal etmek için lütfen bir masaüstü tarayıcısından Amazon.com.tr adresini ziyaret edin ve aşağıdaki talimatları izleyin:


  1. Siparişlerim’e gidin.
  2. Listeden siparişinizi bulun ve Sipariş ile ilgili sorun seçeneğine tıklayın.
  3. Talebi geri çek’e tıklayın.
  4. Açıklamanızı metin kutusuna girin.
  5. Gönder’e tıklayın.

Not: A'dan Z'ye Garanti ile para iadesi talebiniz iptal edildikten sonra yeniden açılamaz. Eğer A'dan Z'ye Garanti talebinizi yanlışlıkla iptal ettiyseniz lütfen Amazon Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Not: Eğer para iade talebiniz reddedildiyse, kararı takip eden 30 gün içinde bu karara itiraz edebilirsiniz. Daha fazla bilgi için Reddedilen A’dan Z’ye Garanti Talebine İtiraz Etme sayfasını ziyaret edin.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.