Daha fazla çözüm bulun

İlgi Alanına Dayalı Tanıtımlar

Son değiştirilme: 09 Temmuz 2020

İlgi alanına dayalı tanıtımlar bazen kişiselleştirilmiş veya hedeflenmiş tanıtımlar olarak adlandırılır. İlgiye dayalı tanıtımları, ilginizi çekebilecek özellikleri, ürünleri ve hizmetleri görüntülemeniz için gösteririz.

İlgi alanına dayalı tanıtımları göstermek için ne tür bilgileri kullanıyoruz?

Size ilgi alanına dayalı tanıtımlar sunmak için, Amazon siteleri, içeriği veya hizmetleri ile olan etkileşimleriniz gibi bilgileri kullanmaktayız. İlgi alanına dayalı tanıtımları sunmak için (isim veya e-posta gibi) kişiyi doğrudan tanımlayıcı bilgileri kullanmamaktayız. Size ilgi alanına dayalı tanıtımlar sunarken, Gizlilik Bildirimimiz’e ve geçerli yasalara uygun olarak sadece tanıtım hizmetlerimizi size sunmak için gerekli olduğu sürece toplanan bilgileri tutuyoruz.

Reklam endüstrisinde genel uygulama olduğu üzere, hangi reklamlara tıklandığını veya görüntülendiğini ölçerek size gösterdiğimiz ilgi alanına dayalı tanıtımların etkililiğini anlamamıza yardımcı olması veya size daha faydalı ve ilgili tanıtımları sunmak için çerezleri, pikselleri ve diğer teknolojileri (hep birlikte “çerezler”) kullanıyoruz. Örneğin, tarayıcınızda hangi tanıtımların gösterildiğini biliyorsak, aynı reklamları tekrar tekrar göstermemeye özen gösterebiliriz.

Topladığımız bilgi türleri hakkında daha fazla bilgi için Gizlilik Bildirimimiz'e bakın.

Size ilgi alanına dayalı tanıtımları göstermek için üçüncü taraflarla nasıl çalışıyoruz?

Sunduğumuz tanıtımların alaka düzeyini artırmak için yayıncılar, sosyal medya ağları, arama motorları, reklam hizmet veren şirketler gibi üçüncü taraflarla çalışıyoruz. İlgi alanına dayalı tanıtımları sunarken, kişiyi tanımlayıcı bilgilere sahip ilgili olmayan sitelerdeki etkileşiminizle bağlantı kurmuyoruz ve ilgi alanına dayalı tanıtımlarımızı gösteren üçüncü taraflara kişiyi tanımlayıcı hiçbir bilgiyi vermiyoruz. Diğer üçüncü taraflar, ilgi alanına dayalı bir tanıtımla veya içerikle etkileşim halinde olan veya bu tanıtımlara tıklayan kullanıcıların tanıtımın veya içeriğin yönlendirildiği grubun bir parçası olduğunu (örneğin; belirli bir coğrafi bölgedeki kullanıcılar veya klasik müziğe dair satın alım yapan veya görüntüleme yapan kullanıcılar gibi) tahmin edebilir. Bazı üçüncü taraflar, bize, sizin hakkınızda, size daha ilgili ve faydalı tanıtımlar sunmak için kullanabileceğimiz (demografik bilgiler veya size reklamların gösterildiği sayfalar gibi) çevrimdışı ve çevrimiçi kaynaklardan elde edilmiş kişiyi tanımlayıcı olmayan bilgiler temin edebilirler.

Çerezlerin nasıl kontrol edileceği ve silineceği hakkında bilgi için (üçüncü taraf çerezleri dahil) lütfen Çerezler bildirimimize bakın.

Tanıtım Tercihleri

Amazon, ilgi alanına dayalı tanıtımları nasıl alacağınıza dair size seçenekler sunar. Amazon'dan ilgi alanına dayalı tanıtımlar almamayı tercih edebilirsiniz. Tanıtımları görmeye devam edeceksiniz ancak bunlar ilgi alanlarınıza dayalı olmayacaktır. Tercihlerinizi nasılayarlayabileceğinizi görmek için lütfen Tanıtım Tercihleri sayfasını ziyaret edin.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.