Mesaj Alma Hakkında

Yalnızca teslimatın başarılı olması konusunda bize yardımcı olacak bazı durumlarda mesaj göndeririz.

Örneğin, teslimat adresi ile ilgili bir sorun varsa veya kargo şirketi teslimat hakkında sizinle iletişime geçmek istiyorsa. Teslimat adresi olarak Amazon Locker'ı seçerseniz paketiniz ulaştığında ve alınmaya hazır olduğunda bir mesaj göndeririz.

Mesajlar 08.00 ve 21.00 saatleri arasında gönderilmektedir. Bu saatlerin dışında paketiniz ile ilgili bir sorun söz konusu olduğunda ertesi sabah hizmet verilen saatlerde bir mesaj alırsınız.

Takip güncellemelerini her zaman mümkün olduğu kadar çabuk bir şekilde size göndermeye çalışırız ancak bazen gecikme olması mümkündür. Bu durumun birden fazla nedeni olabilir, kargo şirketinin takip verisini beklediğimizden daha geç göndermesi veya takip verisinin mesaj gönderdiğimiz saatlerin dışında bize ulaşması bu nedenlerden bazılarıdır. Ağ tıkanıklığı veya mobil servis sağlayıcınızla ilgili olarak gerçekleşen diğer gecikmeler de mesajın geç gönderilmesine neden olabilir.

Ağ tıkanıklığı veya mobil servis sağlayıcınızla ilgili olarak gerçekleşen diğer gecikmeler de mesajın geç gönderilmesine neden olabilir.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.