Pazaryeri Ürünlerine İlişkin Uluslararası Teslimat Kısıtlamaları Hakkında

Türkiye dışındaki Amazon.com.tr Pazaryeri Satıcıları kendi teslimat varış noktalarını kendileri seçebilir.

Ürün bilgisi sayfasındaki mesajlarda, bir ürünün hesabınızda kayıtlı olan adrese teslim edilip edilemeyeceği belirtilir. Bu mesajı görmek için uluslararası Şimdi Al adresinizin kayıtlı olduğu hesabınızda oturum açmış olmanız gerekir. Ayrıca dilerseniz sistemimiz, konumunuzu IP adresinizden bulabilir.

Mesajda satıcının bulunduğunuz konuma gönderim yapmadığı bilgisi veriliyorsa veya alışverişi tamamlama aşamasında satın almak istediğiniz ürünün adresinize gönderilemeyeceği uyarısını görüyorsanız, bu durumda satıcının yalnızca belirli teslimat konumları belirtmiş olması muhtemeldir.

Ürün bulunduğunuz yere gönderilmiyorsa, aynı ürünün satışını yapan ve ürünü adresinize teslim edebilecek başka satıcılara göz atabilirsiniz. Sattıkları ürünle ilgilendiğinizi bildiren bir mesaj göndermek için Satıcıyla iletişime geçebilirsiniz. Satıcı, ürünü bulunduğunuz yere teslim etmeyi kabul edebilir.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.