Sipariş Bilgilerinizi Değiştirme

Alışveriş sepetinizdeki ürünleri yalnızca ödeme alınmadan önceki en son alışverişi tamamlama sayfasında düzenleyebilirsiniz (ekleme/silme/iptal etme)

  • Sipariş adetinizi değiştirmek veya öğeleri silmek için Alışveriş Sepetinize tıklayın.
  • Ödeme aracınızı, ödeme sırasında veya Ödeme Seçenekleri bölümünden ekleyin veya değiştirin.
  • Gönderim veya fatura adresini, ödeme sırasında veya Adreslerim bölümünden ekleyin veya değiştirin.
  • Gönderim hızı tercihinizi (Ekspres/Standart Teslimat) veya hediye seçeneklerinizi ödeme sırasında güncelleyin.
Önemli: Sipariş verildikten sonra siparişinizde herhangi bir değişiklik yapamazsınız. Siparişinizle ilgili sorularınız varsa lütfen Bize Ulaşın

Siparişlerinizi yalnızca ödeme sayfasında düzenleyebilirsiniz. Ürün hala Alışveriş Sepetiniz’deyse ve henüz ödeme yapmadıysanız:

  1. Siparişlerim bölümüne gidin.
  2. Değiştirmek istediğiniz siparişe tıklayın.
    • Sipariş vermeden önce; fatura adresinizi, teslimat adresinizi, ödeme aracınızı ve diğer bilgileri düzenleyebilirsiniz.
    • İstediğiniz güncellemeleri yapmak için ekrandaki talimatları uygulayın. Değiştirmek istediğiniz bilgilerin (adres, teslimat yöntemi, hediye seçenekleri, ödeme yöntemi, fatura adresi) yanındaki Değiştir'e tıklayın.
    • Taksitli ödeme planı olan siparişleri düzenlerken sipariş kapsamındaki her gönderi için ödeme planı seçeneğini ve ödeme planı süresini yeniden seçmeli ve göndermelisiniz.

      Not: Siparişinizi verdikten sonra, satıcıdan teslimat adresini değiştirmesini isteyemezsiniz. Teslimat adresini güncellemeniz gerekiyorsa ve ürün henüz gönderilmemişse; iptal talebinde bulunmalı ve tekrar sipariş vermelisiniz.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.