Daha fazla çözüm bulun

İki Adımlı Doğrulamanın Başarısız Olması Durumunda Hesabınızı Kurtarma

İki Adımlı Doğrulama başarısız olursa ve hesabınıza erişemezseniz, İki Adımlı Doğrulamayı devre dışı bırakmak için hesabınızı kurtarmayı deneyebilirsiniz.

Hesabınıza tekrar erişebilmek için resmi kimliğinizin taranmış kopyasını veya fotoğrafını sağlayarak kimliğinizi doğrulamanız gerekir. Hesabınızı korumak için kimliğiniz doğrulanıncaya kadar İki Adımlı Doğrulama ayarlarınızda herhangi bir değişiklik yapamayız. Hesabınıza giriş yapabilirseniz, hesabınızda değişiklik yapabilirsiniz.

Hesap kurtarma işlemine başlamadan önce kayıtlı bir yedek yöntemi veya güvenilir bir cihazı kullanarak hesabınıza giriş yapmayı deneyin.

Yine de giriş yapamazsanız hesabınızı kurtarmak için:

  1. Bu sayfaya gidin.
  2. Kimlik belgenizi yüklemek için ekrandaki talimatları uygulayın. Adınızın, adresinizin ve kimliği veren yetkili kurumun (örneğin, ülke veya il) göründüğünden emin olun. Hesap numarası veya kimlik numarası gibi gizli kalması gereken bilgileri kapatın veya gizleyin.
Doğrulama işleminin tamamlanması 1-2 gün sürebilir. İki Adımlı Doğrulama devre dışı bırakıldığını onaylamak için size e-posta göndereceğiz. Daha sonra hesabınıza yalnızca şifrenizle erişebileceksiniz.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.