Bilginiz dahilinde olmayan bir sipariş hakkında bir e-posta aldıysanız, lütfen Hesabım alanından Siparişlerim bölümünü kontrol edin. Söz konusu siparişi burada göremiyorsanız, bu e-posta Amazon.com.tr tarafından gönderilmemiş demektir. Lütfen bu tür e-postalarda verilen hiçbir bağlantıya tıklamayın. Şüpheli bir mesajı bize bildirmek için lütfen mesajı stop-spoofing@amazon.com adresine yönlendirin ve ardından mesajı silin. Amazon, web sitemiz dışında (örneğin havale isteğinde bulunma ya da kredi kartı bilgilerini talep etme gibi) herhangi bir yolla sizden kişisel bilgilerinizi paylaşmanızı veya bir ödeme yapmanızı asla istemez. Güvenli online alışverişe ilişkin ipuçları için yardım sayfalarımızı ziyaret edebilir ve kimlik avı e-posta mesajları hakkındaki kısa Yardım videomuzu izleyebilirsiniz.