Müşteri Hizmetleri


Siparişlerim
  • Kargonuzu takip edin
  • Teslim edilmeyen paketleri bildirin
  • Ürünleri iade edin
İadeler ve Para İadeleri
  • Ürünleri iade edin veya değiştirin
  • İade posta etiketlerini yazdırın
Ödeme Seçenekleri
  • Ödeme araçlarını yönetin
  • Hediye kartı bakiyenizi görüntüleyin
Hesap Ayarları
  • E-postanızı veya şifrenizi değiştirin
  • Giriş bilgilerinizi güncelleyin


Yardım

  • Amazon'dan beklenmedik bir e-posta mesajı mı aldınız?

    Bilginiz dahilinde olmayan bir sipariş hakkında bir e-posta aldıysanız, lütfen Hesabım alanından Siparişlerim bölümünü kontrol edin. Söz konusu siparişi burada göremiyorsanız, bu e-posta Amazon.com.tr tarafından gönderilmemiş demektir. Lütfen bu tür e-postalarda verilen hiçbir bağlantıya tıklamayın. Şüpheli bir mesajı bize bildirmek için lütfen mesajı stop-spoofing@amazon.com adresine yönlendirin ve ardından mesajı silin. Amazon, web sitemiz dışında (örneğin havale isteğinde bulunma ya da kredi kartı bilgilerini talep etme gibi) herhangi bir yolla sizden kişisel bilgilerinizi paylaşmanızı veya bir ödeme yapmanızı asla istemez. Güvenli online alışverişe ilişkin ipuçları için yardım sayfalarımızı ziyaret edebilir ve kimlik avı e-posta mesajları hakkındaki kısa Yardım videomuzu izleyebilirsiniz.

Önerilen Konular

Sıkça Aranan Konular

Gönderim ve Teslimat

Gönderim ve Teslimat

Hesap Yönetimi

Hesap Yönetimi

Ödemeler

Ödemeler

İadeler ve Para İadeleri

İadeler ve Para İadeleri

Sipariş Verme

Sipariş Verme

Diğer Konular ve Yardım Sayfaları

Diğer Konular ve Yardım Sayfaları

Daha fazla yardıma ihtiyacınız var mı?

Daha fazla yardıma ihtiyacınız var mı?