Daha fazla çözüm bulun

Kart Ödemesini Doğrulama Süreci Hakkında

Sipariş verdiğinizde ödeme aracınızı doğrulamanız istenebilir ve bankanıza yönlendirilebilirsiniz.

İnternet alışverişlerinizde güvenliğinizi önemsiyoruz, bu nedenle gerek görüldüğünde bazı işlemler için ödeme aracınızı doğrulamak üzere 3D Secure kontrolünü uyguluyoruz. Alışverişi tamamladığınızda veya bir ürün bilgisi sayfasında “Şimdi Al”ı seçtiğinizde kartınızı doğrulamak için bankanızın sayfasına yönlendirilebilirsiniz.

Yüksek güvenlik standartlarını korumak için bankanız size alışverişinizi doğrulamanız için bazı talimatlar verebilir. Bu yeni uygulama yalnızca bazı ödemeler için geçerlidir.

Kart ödemenizi doğrulamak için:


  1. Bankanızın sayfasındaki talimatları izleyin.
  2. Bankanız sizden SMS yoluyla gönderilen güvenlik kodunu doğrulamanızı isteyecektir.
  3. Telefonunuza gelen kodu kontrol edin ve istendiğinde kodu girin.
  4. Alternatif olarak bankanız, daha önce kullandıysanız, alışverişinizi bankanızın mobil uygulamasından doğrulamanızı da sizden isteyebilir.

İşlem tamamlandıktan sonra tekrar Amazon.com.tr’ye yönlendirilirsiniz ve siparişinizin başarılı olduğuna ilişkin bir onay alırsınız.

Kredi kartı veya banka kartı kullandığınızda doğrulama gerekebilir. Ödemenizin tamamını Amazon.com.tr hediye kartıyla tamamladığınızda doğrulama işlemi gerekmez.

Doğrulama işlemi başarısız olursa ne yapılmalı?

Alışverişi tamamlama sırasında ödemenizi doğrulayamadıysanız Siparişlerim sayfasından tekrar deneyebilirsiniz.

Hata mesajı almaya devam ederseniz veya doğrulamayı başarıyla tamamlayamazsanız doğrulama işleminin neden başarısız olduğu hakkında daha fazla bilgi almak için lütfen bankanızla iletişime geçin veya banka şubenizi ziyaret edin. Ardından işlemi tekrar tamamlamayı deneyin.

Doğrulama işlemini nasıl daha kolay hale getirebilirim?

Doğrulamayı başarıyla tamamlamak için lütfen şunlardan emin olun:

  • Hesap sahibinin siz olduğunuzdan emin olun. Banka sadece kartın sahibine kod gönderir.
  • Kodu istendiği gibi, doğru bir şekilde girdiğinizden emin olun. Kısa mesajlarınızda (SMS) kodunuzu bulun.
  • Banka kayıtlarındaki kişisel bilgilerinizin güncel olduğundan emin olun. Bu bilgilere e-posta adresiniz, telefon numaranız da dâhildir. Ayrıca bankacılık uygulamasının en güncel sürümüne sahip olduğunuzdan emin olun.

Not: Doğrulama web sayfasının görüntülenmesiyle ilgili sorun yaşıyorsanız tarayıcınızın önbelleğini ve çerezleri silin veya farklı bir tarayıcı kullanmayı deneyin.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.