Daha fazla çözüm bulun

İade Ücretleri

İade kargonuz bazı durumlarda ücretsizdir. İadeniz ücretsiz değilse para iadenizden iade gönderimi için sabit bir tutar düşülür.

Amazon tarafından satılan hasarlı, defolu veya yanlış bir ürün aldınız ve bunu aynı ürünle değiştirmek mi istiyorsunuz?

Not: Pazaryeri satıcıları tarafından gönderilen ürünleri Amazon’a iade etmeyin. Pazaryeri satıcıları tarafından gönderilen ürünlerin iade edilmesiyle ilgili daha fazla bilgi için lütfen Pazaryeri Ürün ve Para İadeleri sayfasına göz atın. Bu sayfadaki tüm bilgiler yalnızca "Amazon’dan satın alınan veya Amazon tarafından gönderilen ürünlerle" ilgilidir.

İade etmek istediğiniz ürünü bize anlaşmalı kargo şirketi (MNG Kargo) ile gönderirseniz, iade gönderiminiz ücretsiz olacaktır. Ancak aşağıdaki koşullara uygun olmayan iadelerde sabit bir kargo ücreti para iadenizden kesilir.

Şunlar geçerliyse iadeniz ücretsizdir:


  1. Yanlış, hasarlı veya kusurlu bir ürün aldıysanız,
  2. Satın aldığınız bir ürünü, ürün elinize veya belirlediğiniz üçüncü tarafa ulaştıktan sonraki 14 gün için geçerli olan cayma hakkınızı (cayma hakkıyla ilgili daha fazla bilgi için Amazon.com.tr Kullanım ve Satış Şartları sayfasına bakın) kullanarak iptal ederseniz,
  3. Giysi, ayakkabı ve çanta gibi ürünleri 30 günlük iade garantisi kapsamında iade ediyorsanız iade gönderim ücretsizdir.

Farklı siparişlere ait ürünleri aynı pakette iade edemezsiniz.

İade kargosu sizin için ücretsizse (bkz. 1-3. maddeler), sizden herhangi bir iade gönderim ücreti tahsil edilmeyecektir. Ancak iade gönderim ücretsiz değilse para iadenizden iade kargo için sabit bir ücret kesilecektir. Bu ücret Türkiye’deki iadeler için 4 TL (geçerli satış vergileri dahil) olarak belirlenmiştir.

Not: Tek bir kargo içinde birden fazla ürün gönderilmesi durumunda, 1-3. maddelerde belirtilen koşullardan en az birini karşılamayan ürünler için iade gönderi ücreti alma hakkımızı saklı tutarız.

Her iade etiketi belirli bir iade işlemine atanmıştır. İade işlemi sırasında aynı kutuda birden fazla öğeyi iade etme seçeneğini görmüyorsanız birden fazla sipariş veya gönderiyle alınan ürünleri aynı kutuya koymayın. Para iadesinin doğru şekilde işlem görmesini engelleyebilir.

Daha fazla bilgi için Sipariş Ettiğiniz Ürünlerin İadesi sayfasına bakın.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.