Daha fazla çözüm bulun

Sipariş Ettiğiniz Ürünlerin İadesi

Amazon’dan satılan pek çok ürünü iade edebilirsiniz. Bir ürünü iade ederken satıcıya, ürüne veya iade nedenine bağlı olarak farklı iade seçenekleri görebilirsiniz.

Amazon tarafından gönderilen bir ürünü iade etmeniz mi gerekiyor?

Sipariş ettiğiniz bir ürünü iade etmek için:

  1. Son siparişlerinizi görüntülemek için Siparişlerim bölümüne gidin. Bir hediyeyi iade etmek için Hediye İade Et’i seçin.
  2. Siparişi seçin ve Ürünleri iade et seçeneğini belirleyin.
  3. İade etmek istediğiniz ürünü seçin ve İade nedeni menüsünden bir neden belirleyin.
  4. İade işleminin nasıl yapılacağını seçin.

    Ürün Amazon.com.tr tarafından satıldıysa para iadenizin nereye yapılacağını seçin. Para iadenizi Amazon hesabınıza hediye kartı bakiyesi olarak veya ödeme yaptığınız karta yapabiliriz. Ardından Devam’ı seçin.

  5. İade gönderi yönteminizi seçin.

    Ürününüzü iade etmenin iki yolu vardır.

    • Anlaşmalı Kargo Gönderi Koduyla İade (ücretsiz).

      Anlaşmalı kargo şirketi için İade Gönderi Kodunuzu görüntüleyin. Bu kodun aktif hale gelmesi 2 saati bulabilir ve kodun geçerliliği oluşturulduğu tarih itibarıyla 7 gündür.

    • Gönderim ve Kargo Ücreti Ödemesini Ben Yapacağım (ücretli).

      Ürünü anlaşmalı kargo şirketi dışında başka bir kargo şirketiyle iade etmeyi de tercih edebilirsiniz. Bu durumda, gönderim ücretini siz ödersiniz. Amazon hesabınıza hediye kartı bakiyesi olarak 4,50 TL iade edilir. Hediye kartı bakiyenizi Hesabım sayfasından görebilirsiniz. Daha fazla bilgi için Hediye Kartı Bakiyenizi Kullanma sayfasına bakın.

  6. Etiketinizi ve iade yetki numaranızı yazdırın.
    İpucu: Her iade etiketi belirli bir iade işlemine atanmıştır. Doğru para iadesini aldığınızdan emin olmak için birden çok siparişe ait ürünleri ya da gönderileri aynı kutuya koymayın.
  7. İade etiketinizi (varsa) ekleyin ve ürünlerinizi iade için paketleyin. Ürünleri güvenli bir şekilde paketleyin, İade Merkezisayfasında kayıtlı olarak bulunan iade belgesini imzalamalısınız.

    İade veya para iadesinin durumunu Siparişlerim sayfasında ilgili siparişin yanındaki Ürün/Para İadesi Durumunu Görüntüleyin’i seçerek görebilirsiniz.

Not: Dizüstü bilgisayar, fotoğraf makinesi ya da diğer elektronik cihazlar gibi kişisel bilgilerinizi kaydettiğiniz ürünleri iade ediyorsanız ürünü bize göndermeden önce bu bilgileri tamamen silmelisiniz.

İade gönderi kodu kullanmanıza rağmen iade gönderiniz belirli bir ürün nedeniyle ücretliyse, iade gönderim ücretini para iadenizden düşebiliriz. Para iadeleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için Para İadeleri Hakkında yardım sayfamızı ziyaret edin. Birden fazla siparişten gönderilen ürünleri iade etme seçeneği mevcut değildir.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.