A’dan Z’ye Garanti Koruması Kapsamında Reddedilen Para İadesine İtiraz Etme

A’dan Z’ye Garanti Koruması kapsamında yapmış olduğunuz para iadesi talebini reddedersek ve incelememizi istediğiniz başka bilgiler varsa, ret kararı verildikten sonraki 30 gün içinde bu karara itiraz edebilirsiniz.

Not: Şu anda Amazon Mobil uygulaması üzerinden reddedilen A'dan Z'ye Garanti Koruması talebine itiraz edilememektedir. İtirazda bulunmak için masaüstü tarayıcıdan Amazon.com.tr web sitesini ziyaret edin.

İtirazda bulunmak için:

  1. Siparişlerim seçeneğini belirleyin.
  2. Siparişi bulun.
  3. Siparişle ilgili sorun seçeneğini belirleyin.
  4. Karara itiraz et seçeneğini belirleyin.
  5. Açıklamanızı metin kutusuna girin.
  6. Gönder’i seçin.

Not: İtirazların incelenmesi bir hafta kadar sürebilir. Kararımızı, hesabınızda kayıtlı e-posta adresine bildireceğiz. Talebinizin durumunu görmek için A’dan Z’ye Para İadesi Talebinizin Durumunu Görüntüleme sayfasına bakın.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.