A’dan Z’ye Garanti Koruması Kapsamında Para İadesi Talep Etme

Amazon’daki bir üçüncü taraf satıcı tarafından satılan ve gönderilen bir ürünle ilgili sorun yaşadığınızda A’dan Z’ye Garanti Koruması kapsamında para iadesi talep edebilirsiniz.

A’dan Z’ye Garanti kapsamında para iadesi talep etmeye uygun olup olmadığınızı kontrol etmek için A’dan Z’ye Garanti Koruması sayfasına bakabilirsiniz.

Not: Amazon Mobil uygulamasında A’dan Z’ye Garanti Koruması kapsamında para iadesi talebi oluşturulamaz. A’dan Z’ye Garanti Koruması kapsamında para iadesi talebinde bulunmak için bir masaüstü tarayıcıdan Amazon.com.tr web sitesini ziyaret edin.

Para iadesi talep etmek için:

  1. Siparişlerim sayfasına gidin.
  2. Siparişi bulun.
  3. Siparişle ilgili sorunseçeneğini belirleyin.
  4. Yaşadığınız sorunu listeden seçin.
  5. Para iadesi isteyin seçeneğini belirleyin.
  6. Açıklamanızı metin kutusuna girin.
  7. Gönder’e tıklayın.

Not:

  • Talepleri gözden geçirmemiz bir haftaya kadar sürebilir. Kararımızı, hesabınızda kayıtlı e-posta adresine bildireceğiz. Talebinizin durumunu görüntülemek için:
    1. Siparişlerim sayfasına gidin.
    2. Siparişinizi bulun.
    3. Siparişle ilgili sorunseçeneğini belirleyin.
  • A’dan Z’ye garanti koruması yalnızca üçüncü taraf satıcılar tarafından satılan ve gönderilen ürünler için geçerlidir. Amazon Müşteri Hizmetleri Amazon Global Mağaza’dan satın aldığınız ürünler konusunda size yardımcı olabilir. Daha fazla bilgi için Amazon Global Mağaza Hüküm ve Koşulları sayfasına bakabilirsiniz.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.