A’dan Z’ye Garanti ile Para İadesi Talep Etme

Amazon.com.tr’de yer alan ''Pazaryeri Satıcıları tarafından satılan ve gönderilen'' ürünlerle ilgili bir sorun yaşarsanız, A'dan Z'ye Garanti aracılığıyla para iadesi talep edebilirsiniz. A’dan Z’ye Garanti kapsamında para iadesi talep etmeye uygun olup olmadığınızı kontrol etmek için A'dan Z'ye Garanti Hakkında sayfasını ziyaret edin.

Not: Şu anda Amazon Mobil Uygulaması üzerinden A'dan Z'ye Garanti ile Para İadesi talep edilememektedir. A'dan Z'ye Garanti ile para iadesi talep etmek için lütfen bir masaüstü tarayıcısından Amazon.com.tr adresini ziyaret edin ve aşağıdaki talimatları izleyin:

  1. Siparişlerim bölümüne gidin.
  2. Listeden siparişinizi bulun ve Sipariş ile ilgili sorun seçeneğine tıklayın.
  3. Yaşadığınız sorunu listeden seçin.
  4. İade Talep Et’e tıklayın.
  5. Açıklamanızı metin kutusuna girin.
  6. Gönder’e tıklayın.


    Not: Para iadesi taleplerinin araştırılması 7 gün sürebilir. Kararımızı hesabınızla ilişkili e-posta adresinden size bildireceğiz. Size gelen mesajları ve bildirimleri Mesaj Merkezi üzerinden de takip edebilirsiniz. Talebinizin son durumunu, Hesabım sayfasında ilgili siparişin yanındaki Sipariş ile ilgili sorun başlığına tıklayarak öğrenebilirsiniz.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.