Daha fazla çözüm bulun

Kargo Şirketi İletişim Bilgileri Hakkında

Normal koşullarda, siparişiniz gönderildiği zaman onay e-postanızda bir kargo takip numarası bulursunuz. Paketinizi doğrudan Hesabım bölümünden takip edebilir veya kargo şirketinin web sitesinde kargo takip numarasını kullanabilirsiniz.

Kargo takibi mi yapmak istiyorsunuz? Kargo takip bilgileri ve sipariş detayları için tıklayın:

Siparişlerinim en güncel kargo takip bilgilerini sunuyoruz. "Kargo Takibi" düğmesine tıklayarak bu bilgilere ulaşabilirsiniz. Paketinizi teslim edecek kargo şirketiyle iletişime geçmek isterseniz, iletişim bilgilerine aşağıdaki tablodan ulaşabilirsiniz. Tablodaki kargo şirketlerinin adına tıklayarak web sitelerini açabilirsiniz. Kargo şirketinin kargo takibi web sitesine giden bağlantıya tıkladığınızda sayfa açılmazsa, bağlantıyı kopyalayıp tarayıcınızın adres çubuğuna yapıştırmayı deneyin.

Bazı uluslararası gönderilerin Hesabım tam olarak takip edilemediğini lütfen dikkate alın.

Takip edilemeyen gönderiler hakkında daha fazla bilgi için lütfen Takip Bilgilerinin Eksik Olması Hakkında yardım sayfamızı ziyaret edin.

Kargo Şirketi Telefon Numarası Teslimat Ertesi Gün Yeniden Denenir Kargo Şubesinden Teslim Alma*

AGT [dış bağlantı]

0850 480 76 77

Evet Hayır

MNG Kargo [dış bağlantı]

444 06 06

Evet Evet

Kolay Gelsin [dış bağlantı]

0850 955 0 955

Evet Hayır

DHL Kargo [dış bağlantı]

0090 212 444 00 40

mevcut değil mevcut değil

* Kolay Gelsin & AGT'nin şubeleri olmadığını lütfen unutmayın.

Yurtdışından gelen Amazon Global Store gönderilerim için kargo takibi durumu neden “Gümrükte Gecikme” olarak gözüküyor?

Güncel gümrük mevzuatına göre şahıslar adına basitleştirilmiş gümrük işlemleri kapsamında posta ve hızlı kargo taşımacılığı üzerinden son 30 gün içerisinde en fazla 5 adet gönderi ithalatı yapılabilmektedir. Bu sınır Amazon Global Store gönderileriniz için de geçerlidir ve sınırı aştığınız durumda gönderileriniz ilgili kargo şirketinin geçici depolama alanında gümrük işlemleri için bekletilmektedir. Bu durumda gönderinize ait kargo takibi durumu “Gümrükte Gecikme” olarak gözükecektir. Kargo şirketi ile iletişime geçerek gönderiniz hakkında detaylı bilgi alabilir ve kargo şirketinin belirteceği adımları takip ederek gümrük işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Son 30 gün içerisinde, yurt dışından 5 adet ürün satın alma limitini aşmamış dahi olsanız, satış amacı içeren veya aynı üründen sayıca yüksek miktarlar içeren gönderiler, ilgili merciler tarafından yeniden incelemeye alınabilir ve bekletilebilir. Bu durumda da yine gönderinize ait kargo takibi durumu “Gümrükte Gecikme” olarak gözükecektir. İlgili kargo şirketi ile iletişime geçerek gönderiniz hakkında bilgi alabilirsiniz.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.