Alıcı-Satıcı Mesajlaşma Hizmeti

Alıcı-satıcı mesajlaşma hizmeti, harici satıcılarla yapılan iletişimleri kolaylaştırır ve korur.

Alıcı-Satıcı Mesajlaşma Hizmeti’ne erişmek için Amazon.com.tr hesabınıza giriş yapın ve Alıcı / Satıcı Mesajları sayfasına gidin.

Alıcı-Satıcı Mesajlaşma Hizmeti'ni kullanarak şunları yapabilirsiniz:

  • Amazon.com.tr web sitesinde satıcılarla daha önce yapmış olduğunuz görüşmeleri görüntüleyin.
  • Satıcı mesajlarını yanıtlayın.
  • Satıcılara ek olarak belge gönderin. “Düz metin (.txt), PDF, görsel (.jpg, .gif ve .png) ve Word belgesi (.doc ve .docx) dosya türleri desteklenmektedir. Mesaj toplamı 10 MB'ı (ekler dahil) aşmamalıdır.

Not: Uygunsuz içerik barındıran ekleri silme veya kaldırma hakkını saklı tutarız. Uygunsuz içeriğin ne olduğuna karar verme hakkını saklı tutarız.

Satıcıyla iletişime geçmek için satıcının sağladığı tüm bilgileri kullanabilirsiniz. Ancak Mesaj Merkezi’ni kullanmanızı öneririz. Bu hizmet, istenmeyen posta veya kimlik avı girişimlerine yönelik e-postaları filtreler. Ayrıca tüm yazışmaların bir kopyasını saklarız ve gerektiğinde bunları A’dan Z’ye Garanti Taleplerinizde kullanabilirsiniz. Satıcıya gönderdiğiniz bir e-posta geri dönerse satıcı, Satıcı İletişimi Merkezi’nden bu e-postayı görebilir. Satıcılar genellikle e-postalarınıza iki gün içinde yanıt verir.

Üçüncü taraf satıcılardan gelen istenmeyen mesajları iptal edebilirsiniz. Bunun için E-posta Tercihleri ve Bildirimler sayfasına giderek promosyon e-postası ayarlarınızı güncelleyin.

Şu anda Pazaryeri Amazon satıcıları tarafından gönderilen mesajlar için mobil bildirim seçeneği mevcut değildir. Hesabınızı bir cep telefonu numarasıyla oluşturduysanız, önemli mesajları veya güncellemeleri kaçırmamak için hesabınıza bir e-posta adresi eklemenizi öneririz. E-posta adresi eklemezseniz, satıcılardan gelen mesajları görmek için Mesaj Merkezi’ndeki Gelen Kutusu’na bakabilirsiniz.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.