Daha fazla çözüm bulun

Alıcı-Satıcı Mesajlaşma Hizmeti Hakkında

Amazon Alıcı-Satıcı Mesajlaşma Hizmeti, Pazaryeri Satıcıları ile iletişimi kolay ve güvenli hale getirir.

Amazon Alıcı-Satıcı Mesajlaşma Hizmeti'ne erişmek için Alıcı-Satıcı Mesajları bölümüne gidin.

Alıcı-Satıcı Mesajlaşma Hizmeti'ni kullanarak şunları yapabilirsiniz:

  • Amazon.com.tr'de Pazaryeri Satıcıları ile geçmiş iletişiminizi görüntüleyebilirsiniz.
  • Yanıtla seçeneğini kullanarak Pazaryeri Satıcıları'na hızlı ve kolay bir şekilde yanıt verebilirsiniz.
  • Pazaryeri Satıcıları'na dosya gönderebilirsiniz. Düz metin (.txt), PDF, görüntü (.jpg, .gif ve .png) ve Word belgesi (.doc ve .docx) dosya türleri desteklenmektedir. Mesaj toplamı 10 MB'ı (ekler dahil) aşmamalıdır.

Not:

  • Şu anda Pazaryeri Satıcılarından size gönderilen mesajlar için anlık bildirim göndermiyoruz. Hesabınızı bir cep telefonu numarasıyla oluşturduysanız, önemli mesajları veya güncellemeleri kaçırmamak için hesabınıza bir e-posta adresi eklemenizi öneririz. Böylece Pazaryeri Satıcılarının mesajlarıyla ilgili e-posta yoluyla bildirim alabilirsiniz. E-posta adresi eklememeyi tercih ederseniz Pazaryeri Satıcıları'ndan gelen mesajlar için lütfen Mesaj Merkezi gelen kutunuzu kontrol edin.
  • Amazon.com.tr, uygunsuz içerik barındıran ekleri silme veya kaldırma hakkını saklı tutar. Amazon.com.tr, nelerin uygunsuz içerik olduğuna karar verme hakkını saklı tutar.
  • Pazaryeri Satıcıları ile iletişim kurmak için sağladıkları tüm bilgileri kullanabilirsiniz ancak Alıcı-Satıcı Mesajlaşma Hizmeti'ni kullanmanızı daha çok öneririz. Bu hizmet, postanın istenmeyen posta ve olası kimlik avı girişimi filtrelerinden geçmesini sağlar. Ayrıca, tüm yazışmaların bir kopyası saklanmaktadır. Bu yazışma kopyaları, daha sonra göndereceğiniz A'dan Z'ye Garanti Talepleri'ni desteklemek için kullanılabilir.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.