Ürünleri veya Siparişleri İptal Etme

Henüz gönderim sürecine girmemiş olan ürünleri veya siparişleri iptal edebilirsiniz.

Ürünleri veya siparişleri iptal etmek için:

  1. Siparişlerim sayfasına gidin ve iptal etmek istediğiniz siparişi seçin.
  2. Siparişten çıkarmak istediğiniz ürünlerin yanındaki onay kutularını seçin. Siparişin tamamını iptal etmek isterseniz ürünlerin tamamını seçin.
  3. Bittiğinde İşaretli ürünleri iptal et’i seçin.

İptal talebi gönderildikten sonra hesabınızda kayıtlı olan e-posta adresine bir onay mesajı göndeririz.

Siparişlerim sayfasını ziyaret ederek siparişin iptal edildiğini onaylayabilirsiniz. Siparişi İptal Edilen Siparişler bölümünde görürseniz, sipariş başarıyla iptal edilmiştir.

Siparişiniz doğrudan Amazon’dan gönderildiyse ve değiştirilemiyorsa paketi teslim almayabilir veya İade Destek Merkezimiz bölümünden iade edebilirsiniz.

Not: Üçüncü taraf satıcılardan satın alınan ürünler için iptal seçeneği sunulmaz. Bu durumda, siparişin yanındaki Talebi İptal Et’i seçebilirsiniz. İletişim formunu doldurduğunuzda mesajınız satıcıya iletilir. İptal garanti edilmez. Bir saat içinde, iptal işleminizin mümkün olup olmadığının belirtildiği bir e-posta alırsınız.

Siparişiniz doğrudan bir satıcı tarafından gönderildiyse ve değiştirilemiyorsa lütfen talimatlar için satıcıyla iletişime geçin. Satıcıyla nasıl iletişime geçeceğiniz hakkında daha fazla bilgi için Üçüncü Taraf Satıcılarla İletişime Geçme sayfasını ziyaret edin.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.