A'dan Z'ye Garanti Talebi Koşulları

Amazon'daki Pazaryeri satıcılarından bir sipariş verdiyseniz Amazon A'dan Z'ye Garanti aracılığıyla ürünün durumu ve zamanında teslimatının yanı sıra, bazı durumlarda para iadesi garantisi veriyoruz.

A'dan Z'ye Garanti'ye başvurmak için aşağıdaki gereksinimlerin tümü karşılanmalıdır:

  1. Hesabım sayfası üzerinden üçüncü taraf satıcıyla iletişim kurdunuz.
  2. Bir yanıt verilmesi için iki iş günü beklediniz.
  3. A'dan Z'ye Garanti talebinizi, maksimum tahmini teslimat tarihinden sonraki 90 gün içinde gerçekleştirdiniz.
  4. Aşağıdakilerden en az biri geçerlidir:
    • Üçüncü taraf satıcı, ürünü maksimum tahmini teslimat tarihini 3 gün veya sipariş tarihinin üzerinden 30 gün geçmesine (hangisi daha önceyse) rağmen teslim edemedi.
    • Ürün elinize geçti ancak hasarlı, defolu veya Satıcının açıklamasına uymuyor, tamir veya değişim mümkün değil ve Satıcı, alışveriş tutarını veya her iki gönderideki kargo ücretlerini hiç geri ödemedi. Satıcı değişim ürünü göndereceğini veya para iadesi yapacağını taahhüt etti, ancak para iadesi yapılmadı, para iadesi yapıldı ancak yanlış yapıldı veya değişim ürünü gönderilmedi.
    • Uluslararası iade durumunda, Satıcı Türkiye'de bir iade adresi veya ücretsiz iade için ödenmiş kargo pulu sağlamaz ya da ürün iade edilmeden tam para iadesi sunmaz.
    • Alış bedeline ek masrafa girdiniz (örneğin, Türkiye'ye gönderi için gümrük vergileri) ve Satıcı bu masrafları karşılamadı.
    • Ticari bir Satıcıdan defosuz bir ürün satın aldınız ve ürünü iade politikalarına uygun şekilde Satıcıya iade ettiniz, ancak para iadesi almadınız veya yanlış miktarda para iadesi aldınız. Satıcıyla politikada belirtilen süre içinde iletişime geçmiş olmalısınız ve mümkünse iadeyi aynı süre içinde göndermiş olmalısınız. Satıcının iade adresi elinizde değilse bu adres elinize geçtikten sonra 14 gün içinde (posta pulu tarihine göre) ürünü göndermelisiniz. Hakkınız olan para iadesi miktarı için aşağıdaki tabloya bakın:

Neden Ürün ücreti Kargo Ücreti İade Kargo Ücreti
Alındıktan sonra 14 gün içinde iade Evet Evet Evet
Ürünün alındıktan sonraki 14 ila 30 gün içinde iadesi Evet Hayır Hayır
Not: İadeniz için takip edilebilir bir kargo yöntemi kullanmanız durumunda, gönderi taşımada kaybolursa Amazon A'dan Z'ye Garanti bazı durumlarda geçerli olabilir. Ancak ürünleri iade ederken takip edilebilir bir yöntem kullanmazsanız veya gönderiyi kabul etmeyi reddederseniz A'dan Z'ye Garanti talebi kullanılan kargo yöntemi nedeniyle reddedilebilir.

Lütfen A'dan Z'ye Garanti talebinde bulunurken aynı zamanda ödeme iptali isteğinde bulunmayın. İptal, ek masraflara ve karışıklıklara neden olabilir. Bu nedenle bir garanti talebinde bulunmanızı ve talep hakkında karar verilene kadar beklemenizi öneririz.

Bir talepte bulunmak için A'dan Z'ye Garanti Talebinde Bulunma sayfasına gidin.

Not: A'dan Z'ye Garanti yalnızca üçüncü taraf satıcı tarafından satılan ve gönderilen ürünleri satın aldığınızda geçerlidir. Amazon Global Store'dan satın alınan ürünler de A'dan Z'ye garanti kapsamına dahildir.Amazon Müşteri Hizmetleri size destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Daha fazla bilgi için Amazon Global Store Hüküm ve Şartları sayfasına bakabilirsiniz.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.