Kargo Şirketi İletişim Bilgileri

Ürünlerin teslimatında aşağıdaki kargo şirketleriyle çalışıyoruz. Teslimatınızla ilgili bir sorun yaşarsanız doğrudan kargo şirketiyle iletişime geçebilirsiniz.

Kargo takibi mi yapmak istiyorsunuz? Kargo takip bilgileri ve sipariş detayları için tıklayın:

Siparişlerim sayfasında en güncel kargo takip bilgilerini bulabilirsiniz. Bu bilgilere Kargo Takibi düğmesine tıklayarak ulaşabilirsiniz. Paketinizi teslim edecek kargo şirketiyle iletişime geçmek isterseniz, iletişim bilgilerine aşağıdaki tablodan ulaşabilirsiniz. Kargo şirketinin kargo takibi web sitesine giden bağlantıya tıkladığınızda sayfa açılmazsa, bağlantıyı kopyalayıp tarayıcınızın adres çubuğuna yapıştırmayı deneyin.

Bazı uluslararası gönderilerin Hesabım sayfasından tam olarak takip edilemediğini lütfen unutmayın.

Takip edilemeyen kargolar hakkında daha fazla bilgi için Takip Bilgisi eksik yardım sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Kargo Şirketi Telefon numarası Teslimat Ertesi Gün Yeniden Denenir Kargo Şubesinden Teslim Alma*

AGT [dış bağlantı]

0850 480 76 77

Evet Hayır

APG [dış bağlantı]

0090 212 999 12 22

Evet Hayır

DHL Kargo [dış bağlantı]

0090 212 444 00 40

Yok Yok

Kolay Gelsin [dış bağlantı]

0850 955 0 955

Evet Hayır

MNG Kargo [dış bağlantı]

444 06 06

Evet Evet

UPS [dış bağlantı]

0850 255 00 66

Evet Evet

* Kolay Gelsin ve AGT’nin şubeleri olmadığını lütfen unutmayın.

Global Store kargomun veya Amazon tarafından yurt dışından gönderilen kargomun durumu neden Kargo Takibi sayfasında “Gümrükte Gecikme” olarak gözüküyor?

Güncel gümrük mevzuatına göre şahıslar adına basitleştirilmiş gümrük işlemleri kapsamında düşük değerli ithalat kanalından son 30 gün içerisinde en fazla beş adet gönderi ithalatı yapılabilmektedir. Bu sınır Amazon Global Store ve üçüncü taraf satıcılar tarafından satılan ve Amazon tarafından yurt dışındaki depolarımızdan gönderilen gönderileriniz için de geçerlidir ve sınırı aşmanız durumunda gönderileriniz ilgili kargo şirketinin geçici depolama alanında gümrük işlemleri için bekletilmektedir. Bu durumda gönderinize ait kargo takibi durumu “Gümrükte Gecikme” olarak gözükecektir. Gönderiniz hakkında daha fazla bilgi almak için kargo şirketiyle iletişime geçebilirsiniz, gümrük işlemleri konusunda size yardımcı olacaklardır.

Son 30 gün içinde beş gönderim kotasına ulaşmamış olsanız bile, gümrük makamları ticari nitelikte veya aynı ürünün toplu miktarlarını içeren siparişleri inceleyebilir ve erteleyebilir. Bu durumda da yine gönderinize ait kargo takibi durumu “Gümrükte Gecikme” olarak gözükecektir.

Bu bilgiler yararlı oldu mu?

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.

Lütfen aşağıdakilerden hangisinin bilgileri en iyi şekilde tanımladığını seçin:

Teşekkürler! Geri bildiriminize doğrudan yanıt veremiyor olsak da, çevrimiçi Yardım hizmetimizi geliştirmek için bu bilgileri kullanacağız.